X

Про розгляд вимог учасника торгів замовником?

При здійсненні процедур проведення державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, будь-який учасник може звернутися до замовника з метою роз’яснення тендерної документації або з вимогою усунути порушення. На таке звернення спеціально виділений час. Само питання або вимога буде перебувати в публічному доступі, при цьому замовник зобов’язаний дати публічну відповідь протягом 3 днів з моменту звернення. Замовник зобов’язаний відповісти на питання, а також задовольнити або відхилити вимогу з поясненням причини відхилення. Після розгляду вимоги замовником, в системі електронних торгів воно отримує статус «Задоволено», «Не задоволено» або «Відхилено», а також «Розглянуто Замовником». У учасника, який опублікував вимогу, є 2 дні на те, щоб дати свою оцінку відповіді замовника.

У учасника є два варіанти оцінки відповіді замовника: «Задовільно» або «Незадовільно». У першому випадку звернення вважається вичерпаним, а в другому, воно автоматично вважається скаргою, яку розглядатиме спеціальна Комісія. Якщо учасник, який опублікував вимогу, ніяк не відреагував на відповідь замовника протягом трьох днів, то таке звернення вважається закритим і отримує статус «Вичерпано».