X

В які терміни Комісія розглядає скаргу учасника?

Учасник (потенційний постачальник) торгів із закупівлі товарів, послуг або робіт, що проводяться відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, може звернутися до замовника за роз’ясненнями тендерної документації або з проханням вирішити проблему. Також учасники торгів можуть звернутися зі скаргою щодо незгоди з призначенням переможця тендера. Якщо по своїх питаннях учасник не зможе знайти відповідей у ​​замовника, або він вважає що тендер проводиться з помилками, то він може направити свою заяву до Комісії.

Спеціальна Комісія зобов’язана розглянути скаргу, подану за встановленою формою і у встановлені Законом терміни. На розгляд скарги від учасника у Комісії є максимальний термін в 14 календарних днів. Факт подачі скарги буде знаходитися в системі електронних торгів в публічному доступі. Після розгляду скарги, звернення учасника в системі набуває нового статусу «Розглянуто Комісією». Після зміни статусу звернення, рішення Комісії з даного питання повинне з’явитися в системі електронних торгів протягом 5 робочих днів.

Опубліковане рішення Комісії має рекомендаційний характер, і не є керівництвом до дії для замовника. На підставі рішення Комісії замовник може внести зміни, залишити свою позицію без змін або взагалі скасувати торги.