X

Якщо замовник отримав скаргу від одного з учасників, що слід в цьому випадку робити?

Закупівлі товарів, послуг або робіт, що проводяться організаціями і фірмами, які перебувають на державному фінансуванні, проходять поетапно та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. Одним з етапів є період уточнень, де учасники торгів (потенційні постачальники або сторонні спостерігачі) можуть задати питання по тендеру замовнику. Також замовник може отримати скаргу від одного з учасників з приводу порушень або помилок в умовах проведення тендера. Що ж робити замовнику в подібній ситуації?

Скарга або вказівка на помилку будуть перебувати в публічному доступі із зазначенням дати і часу її публікації. В обумовлені Законом «Про публічні закупівлі» терміни, замовник зобов’язаний дати відповідь або відреагувати на скаргу. Відповідь має бути опублікована в публічному доступі з поясненням своєї позиції в разі відмови задовольнити вимогам учасника.

Замовник має право відреагувати на скаргу або вимогу учасника на свій розсуд. Він може внести зміни в умови проведення торгів, може залишити все без змін з поясненням своєї позиції, або взагалі скасувати торги. Рішення про це слід приймати в період уточнень.