З цього приводу так висловилася глава Укрдорінвест Олена Криворучко: «Ми вивчали закупівлі в багатьох країнах, ця проблема актуальна і для них, але там зі змовами жорстко борються, а компанії, викриті в змові, більше не можуть брати участь в торгах. В Україні такої практики немає. І на сьогоднішній день дорожня галузь є ідеальним майданчиком для змови учасників торгів. За рахунок цього всі вони так чи інакше залишаються задоволені результатом».
Рішенням проблеми є збільшення конкуренції, а в нашому випадку збільшення числа іноземних компаній, які зможуть зруйнувати сформовану ситуацію. Олена Криворучко вважає: «Для іноземного підрядника перемога на тендері – це гарантія того, що він не даремно витратив кошти на відкриття представництва, перенесення потужностей, підготовку документації. Це його прямі витрати, і він готовий боротися за те, щоб вони не були марними, і його норма рентабельності зберігалася».
Конкуренція необхідна, щоб отримувати товари і послуги найвищої якості, а інакше ми так і залишимося з нашими дорогами в їх поточному стані.