Як поставити учаснику цифровий підпис під документами в Прозорро?

Одним з ускладнень в роботі системи Прозорро для учасників торгів – потенційних постачальників товарів, послуг або робіт державним компаніям або організаціям, є підтвердження змін в документах або запевнень документів за допомогою персонального цифрового підпису.

Щоб підтвердити зміни в документі або запевнити документ необхідно накласти цифровий підпис. Цифровий підпис учасник або будь-яка інша організація, можуть отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів. Сам цифровий підпис ставиться таким чином: вибирається ключ, вводиться пароль захисту, після появи інформації про власника ключа, слід натиснути «Підписати». Потім вам слід перевірити, чи поставлений ​​цифровий підпис під документом, для цього потрібно натиснути на кнопку «Натисніть кнопку, щоб перевірити інформацію про наявність підпису».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *