Фильтр
Код ДК 021 - 15510000-6 - Молоко та вершки
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-22 20:18
Очікувана вартість закупівлі75 500,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-22-004069-b
ОписМолоко та вершки
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ ГРР "Городоцька центральна районна лікарня"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01997863
КраїнаУкраїна
ОбластьЛьвівська область
МістоГородок
Завершення періоду уточнень2019-01-25 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-25 21:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-29 21:00:00
Дата оновлення2019-01-22 20:18:39
Код ДК 021 - 15410000-5 - Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-22 20:15
Очікувана вартість закупівлі61 960,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-22-004067-b
ОписСирі олії та тваринні і рослинні жири
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ ГРР "Городоцька центральна районна лікарня"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01997863
КраїнаУкраїна
ОбластьЛьвівська область
МістоГородок
Завершення періоду уточнень2019-01-25 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-25 21:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-29 21:00:00
Дата оновлення2019-01-22 20:15:48
Код ДК 021 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-22 20:10
Очікувана вартість закупівлі149 635,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-22-001341-c
ОписОвочі, фрукти та горіхи
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ ГРР "Городоцька центральна районна лікарня"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01997863
КраїнаУкраїна
ОбластьЛьвівська область
МістоГородок
Завершення періоду уточнень2019-01-25 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-25 21:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-29 21:00:00
Дата оновлення2019-01-22 20:10:56
Код ДК 021 - 15850000-1 - Макаронні вироби
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-22 20:05
Очікувана вартість закупівлі9 600,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-22-004060-b
ОписМакаронні вироби
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН21902497
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоДнепропетровск
Завершення періоду уточнень2019-01-25 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-28 08:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-31 10:00:00
Дата оновлення2019-01-22 20:05:29
Код ДК 021 - 15850000-1 - Макаронні вироби
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-22 20:05
Очікувана вартість закупівлі9 600,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-22-004060-b
ОписМакаронні вироби
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН21902497
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоДнепропетровск
Завершення періоду уточнень2019-01-25 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-28 08:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-31 10:00:00
Дата оновлення2019-01-22 20:05:29
Сторінки:

За результатами аудиту Рахункової палати, Служба безпеки України ініціювала позапланову перевірку Прозорро на предмет технічного захисту інформації. Перевірку проведе Держслужба спеціального зв’язку та захисту інформації.

За результатами аудиту Рахункової палати були виявлені «істотні недоліки експлуатації інформаційно-телекомунікаційної системи», в тому числі відсутність проектної та експлуатаційної документації та комплексної системи захисту інформації. Це і послужило поштовхом до позапланової перевірки, після того як в СБУ розглянули її результати.

Як вказується у відомстві, подальші заходи щодо виправлення недоліків при експлуатації ІТС ProZorro ДП Прозорро будуть визначені за результатами перевірки.

Закупівля ліків в Україні завжди була темою для спекуляцій, на сьогодні за допомогою Прозорро можна здійснювати контроль такої закупівельної діяльності. Перелік ліків з Державного реєстру лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України буде прямо потрапляти в систему електронних закупівель ProZorro. Це полегшить життя замовнику, він відразу може вибирати необхідні ліки зі списку, розташованого на Прозорро.

Для учасника торгів це дозволить полегшити життя при пошуку цікавого тендера, при цьому не виникатиме розбіжностей, тому що предмет закупівлі виявляється точно визначеним. А в підсумку можна легко моніторити закупівлі, позбутися від маніпуляцій з назвами і виявляти закупівлі, які проходять з завищенням ціни. Контроль ціни закупівлі можна робити по кожній конкретній позиції препаратів, зазначених в переліку ліків з державного реєстру, по всіх регіонах нашої країни.

Тема ремонту автомобільних доріг в Україні була і є проблемною, і навіть закупівля через Прозорро робіт по ремонту доріг не вирішила ряд нагальних проблем. Головними труднощами залишається відсутність конкуренції на цьому ринку. Після введення Прозорро, як обов’язкової системи закупівель, рівень конкуренції підвищився, однак його все ще недостатньо. Можна говорити, що Прозорро залишається неефективним на цьому ринку. Кілька гравців – учасників тендеру йдуть в змову між собою до початку торгів, таким чином вони впливають на ринок і ціни, і визначають майбутнього переможця.

З цього приводу так висловилася глава Укрдорінвест Олена Криворучко: «Ми вивчали закупівлі в багатьох країнах, ця проблема актуальна і для них, але там зі змовами жорстко борються, а компанії, викриті в змові, більше не можуть брати участь в торгах. В Україні такої практики немає. І на сьогоднішній день дорожня галузь є ідеальним майданчиком для змови учасників торгів. За рахунок цього всі вони так чи інакше залишаються задоволені результатом».

Рішенням проблеми є збільшення конкуренції, а в нашому випадку збільшення числа іноземних компаній, які зможуть зруйнувати сформовану ситуацію. Олена Криворучко вважає: «Для іноземного підрядника перемога на тендері – це гарантія того, що він не даремно витратив кошти на відкриття представництва, перенесення потужностей, підготовку документації. Це його прямі витрати, і він готовий боротися за те, щоб вони не були марними, і його норма рентабельності зберігалася».

Конкуренція необхідна, щоб отримувати товари і послуги найвищої якості, а інакше ми так і залишимося з нашими дорогами в їх поточному стані.

Хакери волонтери з організації «Кіберальянс» з метою знаходження уразливості в державних сайтах зламали сайт Центральної виборчої комісії (ЦВК) по міжсайтовому скриптінгу типу XSS і опублікували результат злому на своїй сторінці в Facebook.

Реакція ЦВК була наступною: чиновник Держреєстру Олександр Стельмах визнав існуючу вразливість, однак вказав на безглуздість такого злому, тому що реєстр виборців знаходиться під захистом і не пов’язаний з мережею інтернет. Як доказ він таким же способом зламав сайт Прозорро.

В результаті така дія набула резонансу, а сама система Прозорро була змушена прокоментувати ситуацію.

«Міжсайтовий скриптинг дійсно потенційно небезпечний, але тільки при наявності функції «персональний кабінет» і необхідності авторизації користувачів. У нас цього немає», – заявила прес-секретар ProZorro Анна Базима. Однак проблема такої діри на сайті може мати і більш негативні наслідки. У Прозорро пообіцяли, що до кінця поточного місяця проблема уразливості сайту буде усунена. Сподіваємося, що так і буде, адже державним сайтам люди довіряють, і не очікують там можливості заразити свій ПК вірусом, не кажучи про гірші наслідки.

В рамках минулого в цьому році фестивалю «ДОЗОРРО Фест – 2018» була представлена ​​електронна система громадського контролю за державними закупівлями Прозорро, яка використовує штучний інтелект. Така система в автоматичному режимі займається моніторингом закупівель і передає відомості по сумнівних торгах громадським організаціям, що входять до спільноти DOZORRO.

Transparency International Ukraine так прокоментувала впровадження в Прозорро нової системи: «Якщо раніше портал (DOZORRO прим. Ред) був місцем збору відгуків на підозрілі закупівлі в системі ProZorro, то тепер в його основі буде штучний інтелект, здатний до самостійного навчання. Зокрема, система буде оцінювати кожну закупівлю за сукупністю факторів ризику і відбирати найбільш сумнівні».

Висновки щодо реальних порушень в державних закупівлях будуть робити вже люди на підставі відомостей, переданих системою. Технічний координатор порталу Дозорро Андрій Кучеренко так прокоментував впровадження нової системи: «Завдяки такій взаємодії людини і машини, через 2-3 місяці ітерації система почне прогнозувати набагато точніше. Я впевнений, що вже до кінця цього року точність стане дуже високою».

Система моніторингу за закупівлями Прозорро з використанням штучного інтелекту була впроваджена в другій половині липня 2018 року.

В системі електронних закупівель Прозорро до учасників деяких аукціонів стали надходити дивні пропозиції, що вказують на можливість довідатися про ціни конкурентів до початку торгів. З’ясувалося, що такий баг дійсно існує і його реалізовують таким чином.

Якщо компанія учасник відправляє для участі в торгах свій пакет документації разом з ціновою пропозицією, то в 70-80% випадків такий пакет підтверджується електронним цифровим підписом. Справжність підпису можна перевірити на сайті Мін’юсту, для цього існує спеціальна опція. Так ось, при перевірці підпису під документацією на тендер у вікні перевірки є опція «Зберегти». При натисканні на збереження ви зберігаєте весь пакет документації призначений на тендер, який, по ідеї, ніхто до початку торгів бачити не повинен.

Після збереження цього файлу ви можете відкрити його в звичайній програмі «Блокнот» і знайти там ціни конкурентів. Генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний так прокоментував ситуацію, що склалася: «Така проблема насправді є. І ми її взяли в роботу. Потрібно враховувати, що такий баг є тільки на відкритих європейських процедурах, коли є прекваліфікація. І він не дає можливості шахраювати. Ефект буде, тільки якщо учасників більше двох: тільки тоді є інтрига на аукціоні: де, чия ціна».

Юристи вважають, що при виникненні прецеденту звернення в судову інстанцію, такі торги можуть бути визнані недійсними.