На що найбільше в Прозорро скаржаться учасники?

Якщо учасник бачить неправомірні або помилкові дії замовника, то він може висловити їх у вигляді претензії, яка публікується в системі електронних торгів. Якщо замовник не збирається вносити зміни по претензії, то учасник може подати на нього скаргу, яку розглядає спеціальна Комісія.

Найбільш часто скарги учасники подають в категорії “офісна та комп’ютерна техніка”, на другому місці “будівельні роботи та ремонт” і на третьому за чисельністю “медобладнання та фармпродукція”.

Всього учасниками за весь період роботи громадської організації закупівель було подано 38,93 тисячі скарг. Скарги подавали 7,91 тисяч учасників. Із загальної кількості скарг вдалося задовольнити 27,9%.

Найбільше скарг учасники подавали на допорогові торги – 63,1%. На рішення замовників було подано 27,73 тисячі скарг, а на умови проведення закупівлі 11,21 тисяч скарг.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *