Про причини відхилення скарг учасників

Скарги учасників на дії замовників в системі електронних торгів Прозорро розглядає Антимонопольний комітет України (АМКУ). При цьому АМКУ може відхилити скаргу учасника (не прийняти до розгляду) по ряду причин. Щоб цього не відбувалося, слід врахувати такі фактори:

  • скаргу слід подавати тільки через систему ProZorro, використовучи ваш інтернет майданчик;
  • скарга повинна бути подана за відповідною формою (стаття 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року);
  • подача скарги повинна відбуватися в терміни, встановлені законодавством;
  • при подачі скарги слід внести плату, за тарифами встановленими законодавством;
  • скарга подається з обґрунтуванням та зазначенням на протиправні рішення замовника;
  • до скарги слід прикріпити електронні документи, що підтверджують порушення процедури закупівлі замовником, або будь-яких інших неправомірних дій.

На підставі правильно оформленої і оплаченої скарги, на претензією заводиться картка, а сама скарга потрапляє в реєстр. Її розгляд в цьому випадку стає обов’язковим.

Щоб скаргу учасника розглянули в АМКУ, її слід подавати за правилами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *